Marjott

Över hälften av sommarlovet är faktiskt kvar

Kategori: 2008

Jag började tänka på när jag var ute och gick: Hur långt har gått av sommarlovet? Kanske något jag egentligen inte vill tänka på, men det är över hälften kvar iaf! För vissa kanska det inte känns som så mycket, och för andra jättemycket. För mej är mitten en sorts gräns, och än är inte gränsen nådd! Om några dagar då den är det, då kanske jag inte är lika glad. Men jag har ändå hunnit med det mesta redan som jag skulle gjort, och ändå har jag massor av slapptid kvar :)

Jag har egentligen inte så myckey att skriva what so ever.... Jag har tränat idag :) och denna gång kom jag 10 - 15 min innan insläppning, så denna gång kom jag tom med in! till skillnad från andra gånger.

de närmaste två dagarna ska jag och Artur göra massa förhoppningsvis skojjjiga grejer (min present till honom). Så det ska bli super :) Bara jag hittar till alla platser. men det är en annan femma. Var det inte Annas pappa som kunde hela stockholm utantill? Telefonnummer? :P

nej, nu ska jag baka scones till imorron! Kommer bli några gottedagar ^^


My boot scootin baby is drivin me crazy
My obsession from a western - my dance floor date
My rodeo romeo, a cowboy God from head to toe
Wanna make you mine better get in line
5-6-7-8

Satans låt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: