Marjott

Stepkick

Kategori: 2008

Igår gick jag på step för första gången på över en månad. Det är inte så att jag själv har valt att gå så hemskt hemsk sällan. Utan det är mer de galna tiderna! Step går nämligen bara att gå en gång i veckan, på onsdagar av alla dagar. Och onsdagar är ingen bra dag för mej. Jag är nämligen uppbokad varje gång! Men igår gick dte äntligen.
Det hela började med att jag på tunnelbanan i ren och skär förskräckelse kom på att jag glömt det förbaskade kortet hemma i min andra jacka! AH!!!!! Panicoooooo.

Jag hade tur som fan. Killen i kassan var snäll och jag kunde gå i alla fall, tom utan att ha sagt mitt personnummer! Jag kunde ju ha jugit elelr vad som helst. Tack! :)

Väl i säkerhet utanför salen stod några personer också där. En av dom gick alltså nästan på speed! Kompisarna tom skämtade om det, för han var verkligen hyper. Fast dte var bra, för att bara lyssna på dom gav mej extra energi. Inte fö att jag egentligen behöver det, det är ju STEP!
Och snacka om att jag fick värsta kicken tom innan allt började. Riktigt riktigt kul. Hur ska jag klara mej i två veckor tills nästa gång?


Innan på dagen när dte var minst trettio grader solade jag med Fanny i sickla. Vatnnet var faktiskt hur varmt som helst. Varmast hittills i år, defenitivt. Oj, oj, vad brun jag börjar bli.
Har dsutom äntligen träffat Karin och Morgan. De kom hit i tisdags då jag lagade middag. Karins mage är ju inte lite stor! Och då menar jag inte att hon är tjock. Bara en månad kvar ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: