Marjott

Whats with the Weather?

Kategori: 2008

Jaha! ena dagen är det super varmt så att jag hålle rpå att dö. Två dagar efter regnar det så mcyket att jag skulle kunna dränka någon med vattnet i min sko. Ungefär som idag alltså!!! Jag skulle ha varit torrare om någon kastat i mig i långsjön. Eller i något annat vatten också för den delen. Plussa det med at gå med tunga kassar som ger blodstopp och en handväska som glider ner och ett paraply som nu har gått sönder! Illa! Därför förväntar jag mej fint väder när vi åker till Göteborg :)

Ja, för Göteborg ska jag åka med Artur till på onsdag. stannar bara över två nätter med dte ska bli super! Liseberg här kommer jag!

Igår fikade jag på Espresso hous eemd Fanny, men de hade inga scones! Men dte tog jag igen idag då jag bara för att köpte en scones (fast i t-centralen). mums.

Dagens citat:
Ja, eftersom Andreas är allergisk mot cyklar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: