Marjott

Äldst på skolan

Kategori: 2008

Idag var vår kära klass tvugna att städa skolgården efter och innan studenternas frammasch, och stå "mänsklig mur". Mot en betalning extrem mycket mindre än den lägsta minimilönen. Tur att vi fick extra rikskuponger säger jag bara! Dessutom fick vi inga städhanskar, så det blev extremt äckligt!

Men oj, vad treorna såg glada ut! Och OJ vad jag längtar tills jag själv står där *drömmer*. Bara ingen faller ner från flaket!

Imorron är det nationaldag och jag är superledig! Från skolan åtminstonne, Måste ju stöda och fixa hela dagen tills på lördag.. Handla ska jag också.
Sedan på måndag har jag en lektion som jag nog lätt råkar missa. Tidagen är tyvärr en lång dag ändå till fem! Men onsdagen är slapp och sen bara BAM! Skolavslutning! fanny! Glass & Godis??!!! =D

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Såklart!

    2008-06-05 | 19:45:15
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se/
  • Havrefraset säger:

    Najs, inte länga kvar nu =)

    2008-06-06 | 00:35:41

Kommentera inlägget här: