Marjott

Lista

Kategori: 2008

En list jag hittade på någons blogg som jag inte kommer ihåg.

Har du pojkvän/flickvän? Yes box
Är du kär? Ja, tur är väl det.
Hur tidigt stiger du upp? Tio någongång, om jag är ledig.
Vem/vilka vet mest om dig? Fanny och Artur skulle jag tippa. Om ingen jävel har kikat i min dagbok??
Gillar du att slåss? Mohahahaaa, beror på vem man frågar. Fast när jag tänker närmare på saken skulle alla nog säga ja.
Vad ska du göra ikväll? Se en film med Artur tror jag. The mist.
Har du utländska föräldrar? Ja, mamma.
Var har du ont? Kanske i armen, där artur, hör och häpna, slog mej. Inget alvarligt! haha
Är du bra på att måla? Pyttelite, var bättre i högstadiet.
Vem kramade du senast? Arturs mamma. ahhaa
Vad längtar du till? Liseberg! Och min gosehund. Och choklad.
Sparare eller slösare? Båda! Går i perioder. Är nu inne i en spararperiod. Väl är väl det.
Bio eller promenad? Bio på kvällarna, promenad på morgnarna.
Är du kittlig? Mest nej, men på ett ställe ja tyvärr.
Rädd för insekter? Inte rädd, mest irriterad.
Anser du att du är stark? Tack vare skivstångspassen så ja.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Picknicken och alla där :)
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov?
Vad har du druckit idag? Vatten
Vad var det senaste du åt? Tre ton tårtor och kakor. Minst.
Vad var det senaste du köpte? Mat.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Början till kärlek kanske....
Vad gör dig glad just nu? Inte är det tre ton tårtor eller choklad iaf...
Humör just nu: Glad, kanske speedad efter tre ton tårtor och choklad. Somnar lär jag inte göra förän efter ca 7 timmar.
Sommarplaner: Resa, men bara i Sverige.
Gillar du att sjunga? Älskar. Men sjunger hellre än bra
Vad längtar du mest efter just nu? Vinna på lotto! =D

Kommentarer

  • havrefraset säger:

    Ja du kan vinna på lotto tycker jag, så jag kan bo gratis i en supernajs lägenhet me dig!!! =)

    2008-06-28 | 23:16:37

Kommentera inlägget här: