Marjott

Och så har man lärt sig att tvätta också. Självlärd.

Kategori: 2008

Idag har varit en riktig slappdag. Igår också förövrigt minst sagt. Fast idag har jag faktiskt tränar skivstångspass. För alla som har möjligheten att träna det, men av någon anledning inte gör det, så säger jag bara Testa! jag har fått muskler ^^
Idag har jag även käkat utnyttjat matkortet och ättit ceasarsallad (ännu en gång). Sedan har jag och Artur solat och badat. Snacka om att det är skillnad på våran bli-brun-kapacitet.

Tack för alla som kom i lördags! Tyvärr tar jag ingen som helst ansvar för vad jag sagt eller gjort. Så nu kan ni göra som jag och glömma bort hela kvällen :)

Har förövrigt tvättat de två första gångerna i mitt liv. Däremot har jag ingen aning om om jag har gjort rätt. Inte ens Artur var ju bra på det.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Men vi lyckades turligen iaf =)

    uch klockan är 0135 och har just gjort klart ett arbete, men nu börjar jag längta hem. Tröstar mig nu med en jättegod mockaruta!

    2008-06-10 | 01:36:32
    Bloggadress: http://hip2besquare.eu

Kommentera inlägget här: