Marjott

Ofantlig värme på självaste nationaldagen

Kategori: 2008

jag kan tala om att det faktiskt kan bli ganska så jättemycket för varmt. Speicellt om man som jag då gått och burit på massa kassar och jobbat i trädgården. Hot, hot hot (och denne gång alltså inte på något positivt sätt ^^).
Ja, hela dagen hittislls har gått åt till att fixa och dona inför imorron, och nu orkar jag inte mer. Får ta en timmes lugn innan that 70s show börjar. Sen kanske jag fortsätter, eller så tar jag dte hela imorron. Om jag nu hinner allt imorron...

Nationaldagen firar jag faktiskt inte alls i år. Kommer inte ihåg om jag gör det annars, men tror jag brukar iaf kolla på någon grej, eller lagar till lite extra. Jag är inte precis som de norska inför sin nationaldag om man säger så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: