Marjott

Pannkaksgul goes pepperkaksbrun

Kategori: 2008

För att fira det fina vädret slog jag och Fanny på stort med att bada! Först sågs vi vi coffee house, man måste ju uttnytja matkortet nu, när jag ändå har typ 1 och 5 kvar. Sedan drog vi till Sickla (efter upptäckten att det var för långt till södersved) där vi hanslade lite vindruvor och tidningar mm. Sen var det bara att lägga sig på gräset och sola. Hann även med att kort dopp på ungefär 2 sekunder. Varmare än förra gpngen iaf! Kanske inte så konstigt. Och vi låg där på gräset från ungefär 1 till halv 4. 2 ½ timme alltså. Och om man tänker på att jag bli ca 5 nyanser brunare på ungefär 10 minuter, kan ni tänka er att jag har en ganska så rejäl bikinilinje. från gul som en pannakaka till brun som en pepparkaka ^^

Och jag fattar ärligt talat inte vad vi ska syssla med på torsdag. När? Var? Hur? Okej, jag fattar var, men resten?

Kommentarer

  • johanna säger:

    dedär om torsdag undrade ja me! men det står på fc nu så du kan va lugn =) joo på lördag (de ska bli askul förresten =D) hur mycket ska man klä ut sig? =P räcker de me prinsesskrona och typ lite finare kläder och nagellack elr nåt? :P

    2008-06-03 | 19:05:39
    Bloggadress: http://hannapannavattenkanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: