Marjott

Snart midsommarafton och jag har fått en ny mobil

Kategori: 2008

Så skönt att ha en ny mobil, och jag har hittills inte tappat den en ända gång. Kanske för att jag är extra försiktig eller för att jag bara har haft dne i en dag. Nu ska jag bar fixa lite låtar och så...



Imorron är det midsommarafton. Brukar inte göra något spceiellt riktigt. Ska till en midsommarstån och sen ska vi äta midsommarmiddag. Familjen är bjuden till midsommarfest, men nej. Inte precis att jag vill dit med en massa andra hundraåringar. Dagen efter, i övermorgon med andra ord, ska jag och Artur till Flen där hans landställe är. Mysigt mysigt.

Sedan fick jag precis hära att det ska vara stor allmänn picknick/fest i nyckelviken den 27. Så det blir det troligtvis. Ska bara se till att baka tårtan också. Antingen innan, elelr så får jag komma hem i hyffsad tid runt tio.

Och förresten, whats up med jordgubbsprieserna? Nyss kostade de bara tio kronor, och idag trettio! jäkla midsommar, hoppas priserna sjunker sen. Eller så är jordgubbarna slut eller ruttna.



hm. ska lägga in bilderan från hannas poolparty idatorn nu. Är lite seg. Efter att jag fixat musik.

Kommentarer

  • Marja säger:

    Ha! Jag kan kommentera mig själv från mobilen!

    2008-06-21 | 10:54:15
  • Jenny V säger:

    hahha marja du är rolig..

    gud vad kul med en ny mobil! snygg dessutom!

    2008-06-21 | 19:59:30
  • Fanny säger:

    Snygg mobil duu!

    2008-06-23 | 18:24:50
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: