Marjott

Wii

Kategori: 2008

Igår kom jag som skrivet hem från Flen och Arturs landställe. Har ju endast bara varit där över två nätter så var inte precis någon långresa. Men trevligt har det varit! Drygt 20 % av Arturs och min vakna tid bestod av bowlning på wii. hahhaa, jag skojjar inte. Fatta jag fick 6 stike på raken!! Och första gången jag körde var i lördags. Gancka coolt kan jag tycka. Mindre coolt är att jag nu har någon slags träningsvärk/slitningsskade i högra överarmen/axeln pga det. 

Och nu har jag ätit massa godis alla dagar på raken, så inga gpdispengar här inte. Men så har jag också cyklat och simmat i flen. Och promenerat. Fast en gång hitta Artur inte. "I värsta fall kommer vi till den stora vägen". Jag kan tala om att vi minsann inte hamna vid någon stor väg.


Gick det skulle jag fanimej gifta mej med detta här

Ojoj, snart fyller både Lollo och Artur år! Sen ska jag åka bil runt i Sverige och sedan till Gotenburgh. Eller göteborg.
Snart ska jag baka ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: