Marjott

Ännu ett slut på ännu en helg

Kategori: 2008

Fucking jäkla espresso house, varför har ni aldrig era scones när jag behöver dom?? Från och med nu ska jag aldrig gå dit på helger, då är det alltid slut. Att jag aldrig lär mej. På inte mindre än fyra espresso housar var jag, men jag som praktiskt tagety alltid har otur har otur. Det hela slutade med en yoghurtglass. Och en toblerone bit när jag väl var hemma. Toblerone är sjukt gott. Vi har haft de här ganska länge nu, ända sedan slutet av november eller början av december. Bara jag som tar en bit i veckan tror jag.

Orkar inte gå till skolan imorron!! Boooring... fast nu är Lollo tilbaka från Thailand. Brun?? Imorron ska jag gå på världens bästa steppass, så dte lrä muntra upp mej till toppen :) love step, det rä faktiskt kul. KUL!! Kul att träna, ta vara på det.

Och så har jag lite mer otur, naturprovet är framskjutet en vecka till just den enda dagen jag inte är i skolan!!! Seriöst just den enda dagen på hela året! Nu kanske vissa av er tänker, men va fan? det är ju TUR! Så kanske man kan se det, men det känns som naturprov är den enda chansen för mej att göra bra ifrån mej på. Jag har alltid fått bra på sånna prov (hoppas dte håller i sig), och hittills har jag inte dirket visat framfötterna i själva ämnet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: