Marjott

biotajm!

Kategori: 2008

Åh, äntligen underbara helg!! Som jag längtat. Inte precis det lättaste att börja i skolan igen efter ett skönt sportlov...
Och vad passar bättre som avslutning på dne långa kämpiga veckan än att gå på bio!! Jag och Artur ska se Sweeney Todd.Jag hoppas den är bra, har iaf hört att den är bra... (fanny!) Det har blivit en del biotittande nu känner jag. Därför tackar jag gud för fribiljetter som jag fått! Tack mamma :) Det är ju trots allt ganska dyrt att gå på bio, iaf om man som jag inte jobbar. Pengar måste räcka till så mycket, typ att fika ^^ Espresso house! haha..

Igår gick jag på friskis efter skolan. Snakca om jobbigt pass! Jag hade seriöst träningsvärk redan innan passet var slut. Och då är dte illa. Fast konstig tnog sitter det inte kvar så mycket nu..

Idag och igår har två saker förvånat mej, när dte gäller betyg. För det första att jag fick vg+ på mitt retoriktal, okej, kanske inte så förvånande men ändå glad!! Men jag fick vg på spanska uppsatsen! Helt galet!! Jag som tidigare gett upp spanskan totalt har slutat kämpa, och alltid fått g i allt jag gjort. och det här var ändå en uppsats!!!! Halleluiliaaaa!

Imorrn är det förresten internationella kvinnodagen! Det är värt att firas.

Okej, det här är ju läskigt! Nu går musikalavsnittet av scrubs för fjärde gången den här månaden, tror seriöst jag sett den närmare 10 gånger nu. jag skämtar inte. Fast det gör inte så mycket, den är ju så jäkla bra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: