Marjott

Den jävla låten har satt sig på hjärnan

Kategori: 2008

och inte vilken låt som helst. Det är ingen mindre än Amy Diamonds låt Thank you. trigiskt, jag vet. Men jag kan inte hjälpa att jag går och sjunge på den hela dagarna.

Usch, jag hade skrivit ett inlägg, men råkade klicka bort det. Jag märkte detta på en nanosekund medan min dator tänker och håller på att ta bort sidan. Jag försökte hindra detta, men gjorde det bara värre och det hela slutade med att "Denna sida kan inte visas". Usch vad jag hatar detta! Det är ungefär som när man lyckas skicka fel sms till någon helt fel person. Och medan displayen visar att sms:et håller på att skickas klickar man frenetiskt på den röda knappen samtidigt som man vet att det inte går att förhindra.

Igår var det påsk! jag undrar lite grann varför man har samma mat på jul, påsk och midsommar. VId uka iaf upp en liten buffe här hemma, volket alltid slutar med att kylen är full med rester ^^ Gjord eäven min mousse på vitchoklad. Mums!!!! På kvällen körde vi fakitkst Vem vill bli mijonär, och tro det eller ej, men jag ledde där ett tag!!!!!!!!!!!!!!!!! Tills pappa fick de ultimata frågorna och han fick 200000. men två blev jag iaf. Inte illa med tanke på att jag hade svårt med 3000 kr frågorna.

144062-76

Ikväll ska vi gå på indiskrestaurang allihopa! Jag ska nog hoppa att ta den där megastora rätten jag annars alltid tar. Annars kommer hela det här lovet sluta med att jag får rulla fram...


-Oh, där är ju hon!
Vem är det?
-jag vet inte!

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Vad gott med indisk mat, nu blev jag hungrig!

    2008-03-23 | 13:49:02

Kommentera inlägget här: