Marjott

Det är inte förbjudet att kommentera på min blogg, du vet

Kategori: 2008

Igår blev det en riktig gå-dag, med massa promenader. En av dem blev lit elängre än vad jag tänkt. Jag skulle till forum, så jag tänkte gå dit och sen hem igen. Men i Forum finns ju igenting. INGENTING I tell you! Så det var bara att dra till sickla galleria. Där hade de iaf min mascara, men vafan har hänt med koftan jag ville ha?! Väl där träffa jag artur och det hade tydligen blivit strömavbrott i halva gallerian... Jag skulle blivit ganska glad om jag stod där och jobbade och plötsligt strömmen gick. Ungefär som när brandalarmet går i skolan.

Men sedan när jag skulle hem så tänkte jag att istället för att gå från forum och hem, så kunde jag gå de första busshållsplatserna istället. sagt och gjort, jag började traska. Men sen blev det som för Tom Hanks i Forrest Gump när han började springa i jag vet inte hur länge! Jag tänkte att det var lika bra att fortsätt ^^ Så jag gick hem från sickal galleria. fast det var faktiskt inte så lång som man kan tro. Från sickla är det inte långt till järla, och från järla är det inte långt till forum, och från forum tar det typ bara 15 min hem till mej!



Jag har faktiskt pluggat lite under lovet. fast jag drabbas hela tiden av "marja-syndromet". Alltså jag pluggar i hela 10 minuter (högst) och känner mig jättestolt. jag tycker jag förtjänar en paus, vilket slutar med att jag inte pluggar på runt två dagar.

Usch, jag vill inte vara pessimistisk men kan inte låta bli att tänka på att lovet börjar närma sig sitt slut. bara en dag då jag igentligen inte skulle vara ledig på kvar. Fast jag börjar ju 12 på måndag :)

Ps. Det är inte förbjudet att skriva kommentarer på min blog...

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Söt där ;)
    Här kommer en liten kommentar :P ;) :)

    2008-03-27 | 22:11:34
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: