Marjott

Historia lesson

Kategori: 2008

Jaha! Snacka om sjukt onödig skoltid för tillfället. Varför kom jag ens hit? Svenska på valfriplats, historia som jag redan är klar med...
och här kommer anna och lägger sig i och skriver i min blogg :D när hon borde plugga retorik på historialektion, go go anna !

Efter dte lilla fina avbrotten från anna kan jag återigen fortsätta med mina otroligt uppskattade inlägg. Ironiiiii. Inte för att jag har något vettigt att säga, mets att jag har tråkigt. Sitter för tillfället i en datasal och ska tydligen hålla på med historia, men istället drogar jag Extra pastils- dragonfruit. Mumsigaa. Alla sitter och pratar (mest för sig själva, Robin?) och bara ugglar... Eller som anna facebookar?

Jag börjar misstänka att dte faktiskt fanns scones i söndags i skrapan... Bara att de har bytt plast på det förbaksade sockrade brödet (särskrivning?). Åh! Idag har jag fått mina mjukisskolbyxor! Fanny, hur får du som är på praktiken tag i dina? nästa vecka såklart... ÅH! Har fått individuellavalen, rättskunskap och matte C. Det dumma är att jag typ är ENSAm på rättskunskapen. Lollo? Va fan? Jag sa ju FÖRSTA tiden!!!!!!! Eller var det så att du fick ditt andrahandsval? För jag sa faktiskt väldigt klart och tydligt första tiden. Jag vill inte gå ensam så du får byta... ^^ Bossig? Ja, men snäll.

Jag är lite halvorolig inför idrottsuppgiften. Jag misstänker allvarligt att den är gravt annorlunda mot Fannys egnaplanering idrottsgrej. Jag får inte gå på klara pass. jag måste göra dom själv?! Så om hon skulle ha vaöt yoga? Skulle hon byggt upp ett yogapass själv då?? Lycka till!!! Och jag soms ka orka häva mej upp för en hävstång får gymma. Jippie, jag hatar att gymma för er som  inte visste det. Plus att jag får betala för skiten. Men lite färdiga pass fick man ta. Skivstångspass och typ Blossoms träningsvideo ^^ Får väl lossas konstruera mitt träningspass hemma...

SNart är det PÅSK! Och snart fyller pappa år och då kommer Karin och Morgan hit. Första gången jag träffar dom sen hon blev gravid ^^ Kul kul, får bara se till att allt får ätas av gravida. Tydligen har mina föräldrar ingen aning om att man inte får äta typ alla fiskar och levar och brie och så... Är det bara jag som är smart??

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Hon har nog bra koll på det själv ;)
    Svar på inlägget du skrev till mig: Ja, troligen. Typ för dyrt att bo kvar. Fick själv inte reda på det förrän i tisdags..

    2008-03-13 | 15:58:38
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: