Marjott

I väntan på att klockan ska bli fyra

Kategori: 2008

Ja, då sitter man här i skolan igen. Oftast på måndagar slutar jag redan vid den underbara tiden 1. Men idag hada vi natur labb och skulle då sluta tre någongång. Men idag då vi kollade på celler var jag (som många andra) ganska snabba och blev klara en halvtimme eller så förtidigt. Och inte förän fem börjar steppen,och inte förän tidigast fyra kan jag börja gå.... En timme kvar. Boooring. Får väl sätta mej och läsa eller något.

Ja,läsa kanske. För idag på engelskan fick vi nya läseböcker. jag som är väldigt smart valde återigen Jane Austen eftersom jag kan hennes liv. Men självklart bytte jag bok. Denna gången blev det "Emma".

Imorron blir nog en skön dag. Slutar redan 1, vi hoppar lunchen och körpå. Det blir historia muntlig redovisning. Hoppas jag inte har missförstått allt totalt nu bara...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: