Marjott

Lägesrapport

Kategori: 2008

ja, så har man fått sin lägesrapport för dne här terminen. Gick faktiskt bättre än förväntat!! Jag har Vg i spanksa! Jag har VG!!!! i spanksa! Fatta hur STORT det är för mej! :D Lite synd bara att läraren är gravid och snart kommer att sluta...  Hoppas nästa lärare inte sänker mej bara. Ocg engelska läraren sa att det går bra för mej och att jag har vg :) Bara i matte som dte inte går fullt så bra... Det skulle jag aldrig ha trott förra året. Då gick dte ju bra.

Idag har det varit gymdags. Har ju egen planering på jympan och idag valde jag att gymma för mina armmuskler. Var riktigt svettigt på vissa övningar. Dock tränade jag för lite triceps...

Nu är Karin (med mage) och Morgan här :) igår vräkte jag i mej tårta som vaje födelsedag :) mums! Körde yatzy igår. jag vann aldrig. Fast morgan fick tre yatzy i rad. Hur fan lyckas man? Kanske hans världsmästeri i yatzi lönar sig. Jag skojjar inte. Han var med i Guinness rekordbok i att ha spelat längst yatzy. visserligen var detta för ca över 20 år sedan men ändå...

Kommentarer

  • Havrefraste säger:

    Va skönt att du har vg just nu i spanska!
    Att gymma var väl inte allt för tråkigt? =)

    2008-03-20 | 08:52:10

Kommentera inlägget här: