Marjott

Långfredag

Kategori: 2008

Men ooo underbara lov! Inte lite välkomnande. Fast på något sätt känns det inte som lov. Kanske för att det är så nära sportlovet?
Är lite halvt slupumpad nu minst sagt! Gick upp "tidigt" (allt är relativt) och gick på skivstångspass. Jag ska banne mej klara att häva upp mig själv. Jag ska!
Shit vad det var jobbigt på passet, jag vet inte ritkitgt varför. Antingen var jag trött i kroppen eller så var passet ovanligt hårt, för jag tror jag hade samma vikter som tidigare. Jag höll seriöst på att dö där borta! men jag vågade/orkade/hann inte byta vikter mitt i alla övningarna. Sen när jag kom hem var det bara att ät lunch och ge mej av för att hanlda. Jag tog nämligen på mej uppgiften att handla massa påskmat inför morgondagen. Och det kan vara anstängade det med, speciellt när man musklerna är döda om man får mosa sig igenom de fyllda gångarna i affären som om det gällde liv eller död.

Ikväll ska jag laga mat. Mums för italien och deras pasta!!!!!!!!!!!!
Och mums för den vitachoklad moussen jag ska göra immoron! Hoppas jag...

Igår var jag med tjejerna och OJ vad skoj vi hade! Jag säger som Fanny: Så här mycket har jag inte skrattat sen i lördags.
Det slutade med att det blev en tjejkväll trots allt, iaf till en början då vi laga tacos. Sen upptcäkte vi hur vi ÄGDE på charader. Okej, jag kanse inte var sådär super, typ som när jag fick påskharen????? Men det finns minsann några naturbegåvningar här... Tom Fanny lyckades gissa på folk som gick i skolan som hon inte har så bra koll på ^^
Tyvärr så förlorade min grupp på singstar :( Förlora med en sisådär 3 - 11 båda gångerna!!

Och Tack Patrik och Fanny för skjutsen. Vad skulle jag och Lollo ha gjort utan er?

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    o va kul me tjejkväll + charader!

    2008-03-23 | 13:28:55

Kommentera inlägget här: