Marjott

Melodifestvalsdags!

Kategori: 2008

O, nu börjar faktiskt huvudvärken gå över! Var lite förvånad imorse då den fortfarande fanns kvar...
Har precis varit och dansat min kära street dance, och alltid lika kul att köra locking! Det är värsta feelgood dansen.
Ikväll ska jag till fanny och heja fram vinnaren i meldifestivalen! Inte för att jag egentligen hejjar på någon, men kan vara kul för det. Och patrik och hanna som skulle varit med kan nu inte. Lite trist! Har träningsvärk från igår så ibörjan då vi skule gunga var dte lite småjobbigt. Ja, igår körde jag skivstångspass, och nu har jag inte lite ont i baksidan av benen. Bra träning!! Ska verkligen forstätta träna skivstång mera, det här var bara tredje gången någosnin.

Och jag som skulle jobba med klassen igår, men nä, det blev inställt. Istället ska jag göra det på onsdag, till 22! Ganske sent enligt mej! Hinner ju knappt hem förän dte är dags att gå till sängs. trist. Och när jvi skulle käka lunch, det gjord ei i skolan, för dte var så kort lunch. jag frågar i cafeterian om det finns grova bröd. Hon säge rnej, och att det baar finns de som ligger framme. 20 minuter senare ser jag den andra cafterimänniskan stå där och göra mörka smörgåsar. Dumma dumma!


Jag har ju inge liv. OO!!! Facebook!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: