Marjott

Någon där uppe hatar mej

Kategori: 2008

Idag så skulle jag käka ceasarsallad med mina päron. Jag har inte ätit detta på fleeeera månader. och märk- detta är an av mina favoriträtter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag föreslår att vi ska till skrapan istället för globen. Men i skrapan har de inte ceasarsallad. A men TACK då!!!!!!! Fatta hur sjukt jäkla sur jag blev. Jag hade verkligen sett fram emot det här.

Igår blev det jag och artur hemma hos Fanny (patrik kom en stund på slutet). Vi kolla på melodifstivalen och Fanny var helt knäpp :P. närå, bara lite rolig ^^ Hero vann som jag hade trott. Sen blev det ltie kosrtspelande. Jäkla plump. Jag gillar inte att förlora... Sen gick jag till sicla bro. Motion är bra. Jag tror jag aldrig ätit så mycket vindruvor i hela mitt liv. Det är verkligen väldigt gott. Och så mcyket nötter som jag ätit på sista tiden... Hela jag kommer att bli en nöt!!



- Vad platt hon var, har ju typ inga former...
½ minut senare
Hennes röst har utvecklats, det är det viktigaste!
-Bröst?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: