Marjott

Prinsesstårta till mammas födelsedag

Kategori: 2008

Ja, idag gott folk, fyller mamma år! (även fannys brorsa och arturs någonting skulle jag tro). Och igår spendera jag hela kvällen med att baka min första prinsesstårta! Jag har än inte käkat något av den, men jag misstänker att det är allvarligt för lite med gräddsmeten. Jag fattar inte hur de skulle tro att en halv liter smet skulle räcka... Ändå hade jag en mindre form än vad man skulle. (hade ingen ros, så jag gjorde en grön blomma av marsipanen som blev över)

144062-74


Igår körde jag ett jättesuperbra steppass, men det var halv 12, så jag fick gå upp jättetidigt! (nio, tidigt för lov!!). Sen satt jag och Hanna en halvevighet på espresso house. Ja, jag åt mina scones. Väldigt bra lunch förövrigt ^^ nåja, god iaf. Sen som jag alltid råkar göra, går jag en sväng in på monki. Slutade som varje gång med att jag blev en smula fattigare. Nästa gång ska jag springa förbi affären. På kvällen fick jag blommor av min sötnos ^^ Tack :)

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Hej gumman, hoppas blommorna passade! Kom just hem, vart på presisk resturant och kört stenhård badminton kul dag och skönt imorse med sovmorgon =)

    2008-03-02 | 23:15:12
  • Fanny säger:

    vilken fin tårta! verkar ju jättesvårt att göra!

    2008-03-03 | 15:26:47
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här: