Marjott

Så du blev av med oskulden när du var 20?

Kategori: 2008

-Vad kul att det kom upp.



Hahahaa, Björn Gustafson. Så jäkla rolig snubbe!! ^^ Såg honom nämligen några minuter igår på reprisen av Robins. Verkade lite småchockad när hans gamla liv kom upp sådär...  Han är ju värsta snälla helyllekillen! Nykterist, och kysste någon för första gången när han var 20 eftersom han verkligen ville vara kär då. Inte så kosntigt att han är värsta tjejmagneten! men Robin och Look verkade vara lite irriterade på att han ville satsa på jobbet istället för att utnyttja flytet (jag förmildrar språket här nu) han har hos tjejrna. Jäkla Christian! (jag fattar att han skämta...) Ska man förstöra en av de ytterst få genomgoda männsikrona här i världen?? :P ^^

144062-75

I söndags bakade jag mandelmuffins! Slog dock inte kladdkaka. Man för att vara rättvis, vad gör det?? Sen på måndag ska jag baka prinsessåtrta igen, för pappa fyller år på tisdag. Och inte nog med det, Mirre fyllde år igår och den 28 fyller Morgan år. Jag blir ju pankare än vid julafton!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: