Marjott

Sommartid vankas

Kategori: 2008

Glöm nu inte att det ställs om till sommartid. Personligen tycker jag att det inte sägs tillräckligt mycket om att man ska ställa fram klockan en timme, tror de man ska komma ihåg det själv? Inte jag... Jag har typ hört det på radio en gång för någon vecka seda, och de har skämtat om det på "Morgon soffan". Okej, friskisledaren sa det idag och det ar även en litne notis med i Metro. Men thats it! Vad hände med Tv:n? Det är ju ändå där folk tittar. Iaf jag :)

Igår när jag var ute med Mirre så mötte jag en man och hans hund. han fråga om Mirre alltid var så nervös för alla hundar. Nej, sa jag. hn frågade hur dte var med hunden ***** (har inge bra minne).
jag: Eh..? he. Vem är det?
Han: jack russelterriern som bor granne med dej.

Okej? Vad är dety här för snubbe som är totalt insatt i hur alla bor i nacka?
hahhaaa, var bara tvungen att ta med det också!

igår blev det en mackdag. Scones på espresso house och macka på Il piato i Forum. Kan tala om för alla som undrar att mackorna är godare på medis Il piato.

Idag ska pappa ha nån slags "bjudningd", fast han envisas med att kalla det för en fest. Hahha, jo pyttsan. Så nu har jag avslutat lite bakning och ska snart gå in på att laga lite mat.

Igår fick jag förövrigt värsta rycket och lyssnade på dessa typ 2004 låtar på skumma språk. Typ rumänska. Dragoste din tei. Maiahiii maiahooo maiahaa maihahahaaa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: