Marjott

Våfflor = jäkligt gott

Kategori: 2008

okej, hur många av er har tagit dagen i ära och ätit en våffla? Eller är det bara jag? Personligen anser jag att man ska ta varje speciell matdag i akt och fira! Även fast våffledagen typ är ett misstag för att någon råkat säga fel på "bebådelsedagen" eller vad det heter. Okej, jag måste tagit fel för det där lät ju inte alls likt?
har även ätit ceasarsallad på coffehouse! Äntligen!!!!!! Från och med nu tar jag inga risker och tänker hålla mej till de ställen där jag vet vad som finns.
 
 
Dock inte min våffla....

karin och morhan har iaf åkt. Lite tomt måste jag säga, men jag kommer träffa dom redan om 1½ vecka! I förrgår åt vi på indisk restaurang och MUMS! jag åt faktiskt vegetariskt där. det var olika små rätter som jag tog, jag har en förkärlek för olika sorters mat i samma "rätt". och Älskar naanbröd!


Jag drömde att jag blev gravid med... heh, hm. det var inget...

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Va gott me vofflor! Jag kanske borde äta det nån dag snart!

    2008-03-26 | 11:05:36

Kommentera inlägget här: