Marjott

Alla som har bikiniångest räcker upp en hand!

Kategori: 2008

Och jag räcker upp två. Hahaha, elle snarare ingen för nu skiter jag i det!
Idag gick jag och Artur i stan och jag skulle kolla på bikinies, men de flesta är ju ungefär i den storleken som passar små spyende tolvåringar. Så jag gjorde upp en pakt med mig själv, nu strejkar jag, nu blir det fan i mej shorts och t-shirt att bada i. För att fira min enmammapakt gick jag och fikade en storchoklad muffins på espresso house! Mums!
och nej. Som alla frågar, jag kan inte ha min från förra året. Har varit tvungen att köpa två stycken varje sommar för att jag "växer" ur dom så snabbt. Och tänk nu efter höst, vinter, vår.

Idag ska jag nog bara glo på tv för att bota den förbannade huvudvärken som jag så roligt vaknade med. har ingen aning om vad den har att göra i mitt huvud, som ca 9 timmar, drack vatten uti fall att, och inte käkat så lite att det borde leda till huvudvärk... Och jag är ju LEDIG i fyra underbara dagar nu, så ingen spänningshuvudvärk heller.

Gick till hammarbybacken igår. Varför denna fjutteld? Och Fanny min kära vän kunde inte vara med mig, för hon dissar mej för SChwiez. Vilket jävla sätt alltså. ;P Och imorron ska jag äntligen klippa mej. Usch, de kommer att hata mitt hår ^^

So closeeee, försvinn från min hjärna någongång.

Ps. spanska läraren hatar oss alla, vi mpste se en film hemma och skriva en rescension på den. Anna-karin kunde du inte vänta att föda ditt barn till sommarlovet????"!!! Så nu kommer min 14:e spanskalärare. Seriöst.

Kommentarer

  • hannistyle säger:

    funderar på att joina din pakt

    2008-05-01 | 17:46:49
    Bloggadress: http://hannistyle.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    A det låter som en bra pakt faktist =)
    Jag är sugen att träna och funtar nästan på att köpa gymkort imorn, kanske båda korten samtidigt om allt går väl! Behöver verkligen träna

    2008-05-02 | 00:07:50
  • anna säger:

    jag räcker inte upp handen, för nån gång så ska jag tatuera "tjock och glad" på min mage, därav orkar jag inte ha bikiniångest :)

    och var glad för att du växer ur dina bikinisar, jag kan ju typ ha samma som för nåra år sen - nej jag vill faktiskt ha större tuttar nu , men det vill icke min kropp >.

    2008-05-17 | 23:44:52
    Bloggadress: http://allaheteranna.blogg.se

Kommentera inlägget här: