Marjott

Årets första dopp

Kategori: 2008

vad passar bättre denna varma helg en årets första dopp? Idag köpte Artur och jag lite frukt och nötter, satte oss på gräset vid sickla och hoppade i plurret för någre sekunder. Ganska kallt, men jag har varit med om värre. Och lite brunare blev man också.

Igår var det tyvärr den sista danslektionen för denne termin. och så säger han att nu ska vi värma upp med lite house. En timme senare håller fortfarande på med house! Då börjar tre av oss yters få som kom klaga lite smått. De sista tio minuterna Efter lektionen egentligen har slutat, säger han att Ja nu ska vi göra en sak. och så gör han en halvjulning på en hand med snurr och konstig landning. Trots att det var ganska så läskigt så vågade jag, och till slut kunde jag göra iaf något liknande. Efter belv dte en supermumsig äppelkaka. Jag är hgelt såld på coffee house äppelkaka.


Igår beslutade jag mej om att se Schindlers list som vi faktiskt fått i läxa att se. Och den var över tre jäkla timmar! Visst har jag sett den förr, men dte var tre år sedan. Blev lite långtråkig minst ssagt. Fast bra i slutet, det är den.


Nej, nu ska jag ha lite tid för mej själv. Utan blogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: