Marjott

Hur gick det där till??

Kategori: 2008

Igår fick jag en inte så liten chock. Vi pratade betygssamtal på idrotten ocg gissa vad!! MVG!!! Helt galet OTROLIGT! det ha ejag verkligen aldrig trott... Sedan fick jag vg i engelska, vilket jag visste. Och sedan visar det sig att jag har ett säkert vg i spanska, behöve rinte komplterea eller något! Glllladdddddd.
Och idag sa min retoriklärare att jag har mvg i kursen. Det går ganska bra nu :) Bara lite nervös inför imorron då vi får veta nationella i matte resultatet. Hela mitt betyg hänger på det. Jag vill verkligen inte ha g i matte. Absolut inte.

Älskar denna värme!! Bara lite jobbigt då man sitter på bussen. Appropå bussen. Halv åtta i morron börjar de bli stora långa köer igen. Åk tåg eller något!

Måste googla spanskaboken.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    imorrn igen? vad händet då då?

    2008-05-29 | 17:35:43
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Marja säger:

    samma konferens tror jag...

    2008-05-29 | 17:44:02
    Bloggadress: http://www.marjott.blogg.se
  • Havrefraset säger:

    Grattis igen sötnos!

    2008-05-30 | 09:47:35

Kommentera inlägget här: