Marjott

Imorron bär det av till Polen

Kategori: 2008

Ja, trots att det redan är imorron vi åker måste jag säga att det fortfrande känns lite overkligt! Men men, imorron är dte bara att vakna innan sex och äta frukost på bussen.

Idag hade jag tänkt köra aerobics, men eftersom de jälarna tvingade oss att springa i onsdags på jympan, kände jag att mitt ben inte skulle tillåta någon aerobics. Så det blidde skivstång istället. Kan iof behövas nu innan de sex träningsfria dagarna. Sedan blev det ceasarsallad på coffee house! Fast efter det höll jag på att dö av sötsug! Var riktigt länge sedan jag ar så godissugen.... Måste tillägga att jag drev en jakt på ljus och lykta efter havrebollarna jag så gjärna ville ha.

Förresten höll/håller jag nästan på att bli sjuk. Ja, de djävlarna tvingade oss att vara ute på jympan i onsdags.

jag kanske borde packa eller något nu?

Kommentarer

  • havrefraset säger:

    Nej va synd, hoppas du inte blir sjuk nu. Ha de jättekul i Polen om det går =)
    Puss

    2008-05-18 | 19:11:12
    Bloggadress: http://hip2besquare.eu

Kommentera inlägget här: