Marjott

Sista maj

Kategori: 2008

Idag har jag fikat med Fanny! Någon som inte kunde gissa att det var på espresso house? Där planera vi lite inför nästa lördag :) skoj ska det bli minsan!! När jag kom hem råkade jag skära mej med en osthyvel.
Innan fikan körde jag step, sista dagarna nu på det riktiga schemat. I sommar kommer ju passen vara superbegränsade. Det är ju nämligen Juni snart!!! Och med juni kommer SOMMARLOV!

Helt galet, har typ inga lektioner nästa vecka. Måndag består av en helt ointressant mattelektion som jag förmodligen kommer råka hoppa över. Tisdagen är vi lediga på. Förhoppningsvis. Bara onsdagen kvar då! Och ingen engelska då heller! =D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gud va skönt! Nu ska vi bara planera lite inför nästa lördag. =)
    GARR!!!!

    2008-05-31 | 18:38:20

Kommentera inlägget här: