Marjott

Sömnproblem?

Kategori: 2008

Usch, idag hade jag natinella prov i engelska. Gick ju sådär, bäst var när läraren hela tiden skrattade åt oss :P Men provet blev inte precis bättre av att jag inte kunnat sova på två nätter. Jävla underbart. Imorron har jag matte nationella och om jag inte an sova ikväll, då är det rent ut agt KÖRT! Nu är ju jag fullt medveten om att man absolut inte ska tänka så, då sover jag bara ännu värre, men kan jag låta bli?

Har inte haft tid att skriva i bloggen. Kommer inte ha tid att srkiva så mycket heller. Har typ Ton med läxböcker som bara väntar att bli lästa, plus ett antal sömntimmar att ta igen (vilket iof inte går eftersom jag int kan sova). Men slutade hela 20 minuter tidgare på spanksan (älskar för övrigt vår nya lärare), och jag ska träna 6, så lite dötid hann jag få. Hinner ändå inte plcka fram arbete under denna korta tid.

Hitta även en bikini igår! Surprise!!!! Inte precis perfekt, men minst dålig kanske man kan säga? Bara det att nu kommer säkert alla ha på sig liknande (kommer från HM).

Förrste ska vi snart till Polen på klassresa. Känns lite overkligt så läng som vi snackat om det här. Nu är det plötsligt typ 10 dagar kvar...

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Hoppas du får superkul i polen, eller iaf en rolig upplevelse! =)

    2008-05-08 | 22:08:16

Kommentera inlägget här: