Marjott

tecken på att beach 08 närmar sig

Kategori: 2008

Ser på Sanningens ögonblick eller vad det heter på 4:an. Värsta skitstöveln och så hans stackars flickvän i publiken. Han har stulit från henne, är spelberoende, önksar att hon hade silikonbröst osv (de visar tillbakablick). Och en halv minut in i programmet går jag iväg i typ en minut, och när jag kommer tillbaka har tjejen tårar i ögonen och säger att hon kanske inte klarar att ha ett förhålland emed honom om han fortsätter att avslöja massa saker, men att hon ville veta just dne här frågan. Tack, tack! Jag ville ju SE det!! Vad var frågan? Jag är sjukligt nyfiken.

Alltså nu är det illa. Jag har redan sett Två pers bada! Och det var ändå bara unde rloppet av två dagar under mina haltimmes promenader, så jag kan anta att mörkertalet är ganska så rejält. Jag vet att jag har sagt att jag ska börja bada i t-shirt, men en bikini må¨ste jag ju ha iaf!! Nu måste jag börja grovkolla i affärer, men det är ju sås vårt att hitta den man villa ha. Liksom om jag ändå ska visa sig halvnaken vill jag ju att det jag har på mig ska vara snyggt och passa!

När jag ändå är inne på tv-spåret kankse jag ska passa på att se Identity på 6:an? Kanske är asdåligt, men den börjar inte förän halv 11 så jag har lite tid innan. Sedan är det Shaun of the Dead. Så jäklaskum film ^^ Men den ska jag inte se om, den går lite för sent. Visserligen börjar jag vid 12 imorron...



Idag har jag gjort nyttig Sushi igen! Laxsushi är överlägset godast! :)

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    coolt att jag sa för en vecka sen att den borde man se igen, satt kvar i vaktlokalen me en polare och kollade på den till 2 på natten. =)
    Hoppas vi hittar en bikini nu imorn!

    2008-05-05 | 21:05:41

Kommentera inlägget här: