Marjott

The last friday

Kategori: 2008

Jag kommer från en kort mattelektion,och nu har jag en håltimme fram till kvart över 1. Fick tillbaka mitt mattenationella,och guess what?? Vg+! Jag var så orolig att jag fickmagknip över att jag bara skulle få g! Eller jag tror det stod vg+ åtminstonne... Det var väldigt slarvigt skrivet. Men jag väljer att hoppas och tro på det bästa =D Då har man ingen G då. Inte från detta år i varje fal....

Sommarlovet börjar närma sig med stora stormsteg. Idag är det fakitskt den sista fredagen i skolan.Och igår egentligen den sista torsdagen. Fast vår klass ska typ städa skolgården nästa torsdag,och så är själva avslutningen näst nästa torsdag.Men det räklnas ju inte! Man behöver ju inte tänka något vidare mycket. Fast våra mentorer har iof någon slags förkärlek till att låta oss göra konstiga dikter och lekar på avslutningarna...

Något som man definitivt behöver tänka närman gör är naturkunskapen. Är halvlost och fattar inte vad jag gör. Någon somvill hjälpa mej med Cystisk fibros? Säg till. Var inte rädda!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    sjukdom som drabbar körtlar och lungor i kroppen som gör att segt slem bildas. Tidigare dog många unga, nu finna bra behandling ;)

    2008-05-31 | 16:07:19
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Marja säger:

    Tyvärr behöver jag jävligt mycket mer ingående. Men kan du det också blir jag glad!

    2008-05-31 | 17:27:57
    Bloggadress: http://www.marjott.blogg.se

Kommentera inlägget här: