Marjott

Tio riktiga skoldagar kvar

Kategori: 2008

Snart är dte sommarlov, mindre än en månad kvar!! Det är faktiskt bara tio riktiga skoldagar kvar, och en held del inställda lektioner får man räkna med :) Vårmånaderna är underbara. fast så är vi fem dagar i Polen också, och det är väl på sätt och vis skola. Det är redan på måndag vi åker dit, och det känns fortfarande overkligt, fast det bara är fyra dagar dit. Har iaf fått växla massa sloty nu ^^



Har haft gansk aså mycket att stå i, och bloggen kanske inte är det jag prioriterar allra högst, så jag har inte hunnit skriva så mycket... Det gör ju iof inte de andra bloggarna heller som jag läser.

Idag har varit en sådär dag. Börjar med att jag får gå till skolan en och en halv timme tidigare än normalt. Vi har nämligen engelska nationella prov. Engelska lyssna och hör. Hemskt! Hata hörförståelse. Sen så var vi tvugna att skcika in vår stipendium ansökan, för dte var sista dagen idag! På slutet av dagen så var det att hålla talet som gällde. Lite nervöst. jag hatar att sitta där och vänta på att det ska bli ens tur. Tal är något jag inte gillar, ska försöka att aldrig hålla ett i vekrligheten.

Favolåt nu: Funky town, Lipps inc

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    a 5 dagar i polen, inte så länge men kommer sakna dig ändå! Sommarlov skönt. inte för jag har men skönt me sommar iaf =)

    2008-05-15 | 22:18:38

Kommentera inlägget här: