Marjott

Det vette katten!

Kategori: 2008

Shit, var det så länge sedan jag skrev sist? ja, men tyvärr är inte mitt liv fyllt med jätemycket dötid så bloggen blir ju en av de första sakerna som ryker, men är ganska stolt att jag gått in nu!!

Var faktiskt ledig igår och jag spenderade efterniddagen med att gå på fiket Vete-Katten. Så galetmysigt! Prinsesstårta och chaite med varmmjölk. Var uppdukat med en mjölkkanna och separat te kanna. Lätt att jag går dit igen! Dessutom har de efternoon tea, och jag säger bara på Hlstlovet är dte jag som pimplar te och får ont i magen av alla scones ^^

På fredag ska jag faktiskt till Arturs morbrors fest i Flen, så det blir ingen skola... Oj, vad synd! På lördag morgon blir det tåget hem och direkt till dansen, för den är viktig för mej och inget jag vill missa.

Och vad händer på söndag då???!! JO, tro det eller ej, men Artur och jag firar TVÅ år då!!!!!!!!!!!!!!!! WOHO! restaurang på kvällen. Italienskt, muuuuumms. Och så är ju det chokladfestival på dagen. Missade förra året så nu jäklar. Jag kommer bli tjock!

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Till det där kafét ska vi igen tycker jag. Hittade en prinsesstårta i nacka forum med choklad på den. =) Sugen?

    2008-10-08 | 22:09:57
  • Marja säger:

    What? kan inte ha varit en prinsesstårta... måste se!

    2008-10-09 | 14:32:02
    Bloggadress: http://marjott.blogg.se/
  • havrefraset säger:

    jo det va en, chokladränder ovanpå, inte så mycket dock!

    2008-10-09 | 23:05:15

Kommentera inlägget här: