Marjott

Fredag hela veckan

Kategori: 2008

Japp, så var det härliga fredag igen :) Välbehövt efter två dagars skola...

Stackars Fanny är sjuk, men kanske får dra hem till henne nästa vecka och äta middag? Och vilken tur ändå att jag ska gå på den tidigare dansen imorron. Annars hade jag fått vara näst intill ensam! Fan vad hemskt det hade vart! Men tur tur. Nu längtar jag till dansen (förlåt fanny om jag strör salt i såren). Bara dte att jag har totalt glömt bort dansen. Men låten är bra! Fast jag komme rinte ihåg den heller.

Idag gick jag på aerobics för första gången på säkert ett halv år! Återigen min favoritledare (samma som imåndags faktiskt, men då var det step). Ganska svårt eftersom det var en aerobics två, men jävlar vilken energi man fick!

Har faktiskt inget vettigt att skriva. Imorron bir dte kanelbullar eftersom det är kanelbullensdag, och idag gick jag faktiskt och åt på coffe house och mumsade på deras ceasarsallad.

Måste boka praoplats. skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: