Marjott

Il Conte

Kategori: 2008

Woho, äntligen helg!!

Glömde berätta att Artur och jag gick på Il Conte på vår tvåårsdag. SUper gott! Speciellt efterrätten som fö min del bestod av någon coolglass. Typ pistage och chokladbitar, låter inte dte helt underbart???
Kollade upp lite avsmakningmenyer på internet som finns, och det är ju verkligen sjukt dyrt! Men någon gång ska jag ta och gå! Typ som belöning någpon gång :)


Snart är det högskoleprov ocj lite nervös komme rman nog bli! Bara en vecka kvar....

Kom nyss hem från aerobics 2 med Fanny. Länge sen vi jympa tillsamman!

Nu ska jag kolla på scrubs och laga middag.

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    2008-10-17 | 22:17:03
  • havrefraser säger:

    Va kul! Har hon köpt kort nu eller?

    MM men snart blir det ju restaurang för oss ju! =)

    2008-10-17 | 22:18:09
  • Fanny säger:

    haha, det var ju ett tag sen.....

    2008-10-18 | 11:09:00
  • Anonym säger:

    Nu tänker jag vara en av de skitjobbiga människorna som reklamerar sig själva, men också en bra sida. Jag har aldrig någonsin blivit medlem på alla dessa gratissidor, för det är ändå bara bloggarna med många läsare som vinner på dem... Tills nu!



    På GratisGenerationen kan alla vinna, och riktigt fina prylar dessutom. Hur enkelt som helst, tio poäng är ihoptjänade på några minuter. Och att värva folk har aldrig varit med simeplt!



    So i'm telling you people, var sådär underbart söta och make my day genom att bli medlem från denna länk:
    http://www.gratisgen.se/ref/95611

    2008-10-23 | 13:41:15

Kommentera inlägget här: