Marjott

Jag trodde jag åkte till Flen men kom hem från Barcelona

Kategori: 2008

Okej, det här är bara elakt! Här skriver jag ett inlägg och så försvinner det! Det här har jag verkligen inte tid med!!!!!!!

Men yes box jag har precis kommit hem från en underbar helg i Barcelona!!! En minst sgat lite otippad överrasking från min älskade pojkvän. Jag som trodde att vi var på Arlanda för att vi skulle bli skjutsade därifrån till Arturs morbrors födelsedags fest! Men icke sa nicke. "Du kommer behöva den här" sa han och räckte fram passet. Chock! Viva la espana.

Kom fram efter lite föseningar ganska sent på fredagskvällen till ett väldigt, coolt, hotell. Ja, coolt är nog rätt ord den här gången. Efter lite strosande hitta vi restauangen Balthzar, eller vad den nu hette, Apetitretare, stor förrätt, fisk och min favvo Tiramisú. MUMS!

Igår gick vi hela dagen. Vi struntade i att gå och glo på sevärdigheterba, och tog till vara de riktiga sevärdheterna. Alltså fika och shopping. Passar mej alldeles utmräkt. Man aj mina fötter! vi gick ju verkligen många många timmar. Men det var så värt det! Fika typ 4 gånger och jag hittade två linnen, t-shirt och en klänning.  På kvällen efter mcyket o och och men satte vi oss på restaurangen Alba. kletigchokld, mmmm.... Vi åt ganska snet, men spanjorer äter ju sent så...

Idag sak vi på restauarg igen efersomd et är idag var tvåårsdag är egentligen. Italiensk blir det idag. Yummie :) Jag komme rrulla.......

Puss Puss Artur, och tusen gånger tusen TACK!

(Om det här försvinner dör jag. Lägger upp bilder senare om min dator tillåter)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: