Marjott

Arabiska natt

Kategori: 2008

Igår var jag på en jättetrevlig fest hos Hanna S med arabiskt tema. SOm tur var var också Artur, Fanny och Patrik också bjudna. Annars finns möjligheten att jag skule ha varit lite mycket bortkommen.
Jag var då inte sådär jättearabisk, svart klänning med guldkrage och svart sjal hängande runt axeln. Men hanna var jättsöt som värsta egyptiska prinsessan. Nu är dte tyvärr så att min kamera eller dator har freekat så jag kan inte få upp bilderna från festen till datorn! Elakt elle vad?!

Mat var det i arje fall inge brist på. Kom in nytt hela tiden, så jag kunde inte ens äta häften eftersom jag åt mej mätt innan allt hade kommit in. Fast lagom till de tre tårtorna, kakor och bullarna var jag redo igen! Alltid redo när dte gäller sådant. Jag dissade allt utom prinsesstårtan, så jag kompenserade med att äta extra mycket av det. Ha! Men dte är ju min favorit, En av mina favoriter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: