Marjott

Friluftsmänniskor

Kategori: 2008

Nu har jag en sisådär tio minuter innan jag ska åka till sergel ch glo på Patrik 1,5. Så jag säger bara: reservera er för stavfel!
Efter bion ska vi hela gänget (mamma pappa och så jag) hem tll karin och Morgan. kanske tom hinner övningsköra innan! Kansk ekör dit? Njaa... det kanse var lite väl att ta i. fats det var pappa som sa det, men skämt finns ju...

Imorron ska vi hela klassen åka och övernatta ute mitt i ingenstans. Ska paddla eller om vi går iaf i typ 1000 mil och tälta och frysa och osova. Får se hur det går. Men dte känns ändå so om dte blir lite bättre än vad jag tidigare föreställt mej. Hur hemskt kan det vara?? Går nog bra. Har dessutom nu hunnit titta igenom vad jag ska säga om planering av friluftsliv.

Igår var jag och dansa och vi blr nästan bara färre och färre o möjligt. Fast det kom fakitskt en ny igår, men en annan försvann. Men vi ska iaf börja på klassen innan eftersom våran ställs in. Det dumma är ju att den är full! Men som läraren sa, det gölr inget om e extra kommer, eller två, eller tre.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: