Marjott

Grattis Hanna!

Kategori: 2008

Ja, grattis hanna på 20-årsdagen!! Nu kan du äntligen gå på systemet ^^
Vissa (hmm.. alla?) kanske förknippar denna dag med något mycket sorligare än födelsedagar, men passa på att istället förknippa den med Hanna!

nu har jag en lång rast mellan naturkunskapen och matte C. passade på att sätta mej framflr end ator för att skriva loggboken som ska vara inne idag! Men nu är det gjort. Elle rjag har inte skickat in den, men i stora drag är den gjord.
dessurom passade jag på att låna en bok i bibblan då jag letade dator. Stieg Larssons tredje bok som jag så länge letat efter på bibiliotekena fanns här! här har jag gått och letat och så hard en funnits i min skola! Och alla exempkar var inne... hahaha.
har dessutom anmält mej till högskoleprovet, är inte så lång tid kvar till sista anmälningsdag. Känne rmej lite pressad med övningskörningen. När ska jag hinna det? kanske på fredag typ sex eller på söndag 12. annars blir det inte förän nästa vecka. Vill köra så mcyket som möjligt, annars kanske jag blir skitadålig!!

Bio på lördag. Get smart. Verkar ganska skojsig. Och innan det är det äntligen start för min streetdance. Som jag har längtat :) Dock har pappa inte längtat efter räkningen som kom igår...


   

Min dator vägrade lägga upp vissa bilder från i fredags, men här är några....

Naturkunskapslärare:

- Om ni sätter igång och dör här inne...


- den sabeltandadetigern kommer! åh nej, måste gå och bajsa!


Alltså, hon är ju ganska så nice ^^

Kommentarer

  • annaa säger:

    hahha, hon sa ju SÅ mycket roligare saker än det där ;) typ det där med "småsaker" eller vare va i schampoot, och att man får engelsk dagbok av att vara kär ;)

    2008-09-12 | 23:07:40
    Bloggadress: http://allaheteranna.blogg.se/
  • My säger:

    Hahahaha va? Låter nästan som vår Stawe. :D

    2008-09-15 | 09:47:00

Kommentera inlägget här: