Marjott

Någon som vill joina dansen på lördagar??

Kategori: 2008

Okej. igår var första gången på streetdansen för den här terminen. And guess what?? Vi var typ två pers där! Jag och Fanny. två lärare, deras polare, en som har termins kort och kan gå hur var när hon vill (hon gick dessutom tidigare), och en timme försenat kommer en tjej till. Basic, dte var rtp bara vi två där. Litw jobbigt då man som jag inte preics är proffs på att dansa och gärna kan ha några andra runt sig att titta på/ gömma sig bakom.

Den första dansen var grymt svårt och jag fick använda all min kraft och tankeförmåga på att komma ihåg alla steg. resultatet blav att när den andra och mycket mycket lättare dansen kommer, så kan jag bara inte dansa den. jag blev helt yr och kunde för mitt liv inte komma ihåg stegen. PIIIIIIIIIIIIIIIIIINSAMT!
Så fanny oich jag måst iaf ringa kulturama och s eom dansne blir inställd, då får vi gå klassen innan, och DEN är typ full.... Damn you.....


Idag ska karin morgan och lillunge komma hit. Ska laga mat som vanligt. Men innan ska jag baka och sedan fika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: