Marjott

Någonstans mellan Artur och blondinbella

Kategori: 2008

Uppdaterar inte sådär jätteflitigt. Eller det beror ju på vem man jämför med, vi har ju vissa som tar sej tid att skriva en sisådär en gång i månaden. Men om man jämför med blondinbella kan man nog lugnt säga att jag ligger i lä.... Orkar inet skriva så mycket idag, så det bli bara lit eblaha blahej... Öh..? Ni kanske borde sluta läsa på direkten? :P

Jag är i stort behov av lov. STORT! Hej, jag heter Marja och jag har gått i skolan i två veckor. Jag vill gärna söka ledigt för imorro och gärna resten av veckan. Tack.
Inte för att det är så mycket plugg nu iof... Bara det att man går upp och sen vipps finns det ingen tid kvar. Och så behöver man typ... ja.. anstränga sig.
Men idag har jag käkat lunch med Fanny för första gången på terminen, så det var fett med najs (marjas uttryck??).
Lite trassel med stipendium dock.... Javla bernadotte stipendium, ni kan ju typ bara gå och hänge er eller något!
varför kan det inte bara vara: Hej jag heter marja och jag ska resa till Thailand. jag behöve rlite pengar, kan jag få det. typ nu? Tack.

Idag har jag hälsat på Vilmer igen och han är så urgullig när han låg på filten och ansträngde sig för att väda huvudet. och så sög han på tummen och använde napp. Och så fick jag hålla i honom, ocn Thank God att han inte spydde!
passa på att övningsköra. (passade snarare på att älsa på dom medan vi övningskörde)

Jag känner att detta inlägg blev väldigt fjortisaktigt, men orka bry sej och det var inte meningen. I denna fjortis anda, kan jag passa på att erkänna att jag diggar Katy Perry och hennes fjortis låt I kissed a girl. Men hon jag och Artur var hemma hos i lördags gillade den och hon var faktiskt 28. Så det så.

Hej jag heter marja och är beroende av extra drops med smak av karamell med chokcladfyllning. Hej marja!

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Nya extra drops är ju jättegoda, hon talar om att ha nån ny fest/hemmakväll snart om vi skulle vara sugna. Lite avis nu när du vart och hälsat på Vilmer då man sitter på jobbet nu. Ses imorn sötnos!

    2008-09-02 | 21:39:08
  • annaa säger:

    du är tokigt söt, min vän.

    2008-09-09 | 14:35:51
    Bloggadress: http://allaheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: