Marjott

Oj, är det snart måndag igen?

Kategori: 2008

Vart tar tiden vägen? Och framför allt, var tog den lediga tiden vägen? Var ett tag sedan jag skrev sist, men ur ska man hinna göra något när man samtidigt måste hinna med allt annat.
Idag har jag spenderat hela jäkla dagen med att försöka första några mattetal och sedan fokusera på rättskunskapsprovet som jag har på onsdag. Lite oroväckande med tanke på att vi i onsdags inte ens hunnit läsaigenom ett av de två kaptilena i har prov på, och vi hade en vikarie som kanske inte var helt hemma i ämnat.

Igår var det återigen dans. En ny människa där, tjo!! Hahaha, fast d ekommer typ lägga ner kursen efter nästa gång. Jag undrar om jag kommer kunna lära mej dansen dom har lektionen innan om de har gjort värsta mycket på den.
Men denna gång kund ejag faktiskt ta till mej dansen och kunna den bra. (dock har jag typ inget minne av den nu! Minnet är bra en kort. Om en det.). Kan dte kanske bero på att den andra som lärde ut en dans förra gången inte var där? Förmodligen.

På kvällen såg jag och Artur den omtalade WallE. Helt underbar!! Jättesöt ju! 4½ av fem toasters eller något sånt får den av mej.

 

Nej, nu ska jag fixa min socaialhistoria uppgift.

Grattis Patrik som fyller 22!!

Och när får jag träffa dej Artur igen? Lördag då ;)

Förresten var jag och Lollo på möte med voontärresor i fredags. Och vet ni vad hon sa?! att bernadottes minnesfond inte längre lämnar ut stipendier för 2 veckors projekt! DAMN!

Kommentarer

  • havrefraset säger:

    Ja du, imorn och fredag skulle jag vilja ses =)

    2008-09-21 | 20:39:58

Kommentera inlägget här: