Marjott

Paddling på schemat, och se upp på vägarna

Kategori: 2008

På tisdagsschemat var det endast idrott uppskrivet. En ganska behaglig tid så där klockan tolv till halv tre. En ganska lagom skoldag också måste jag säga. kanske borde ha sånna tider varje dag? Aja, och gissa vad vi fick göra? Okej, ingen idé eftersom jag redan skrivit det på rubriken. Men paddling inför friluftsövernattningen vi sak ha vecka 40.
Jag vägrade sitta själv i en kajak, och jag vägrade ha sån där grej man satt i, så jag och Anna J delade i en tvåsitts. Och lite blöta blev man allt, även om jag lyckades klara mej undan ganka bra. Tråkväder med! Men hann undan det metsa av regnat. Min näsa var helt kall och händer röda, och hela jag bara stel! Så förvänta er att jag kommer bli sjuk!
Sedan skulle vi öva på att sätta upp tält och så, och oj vad jag inte kan sätta upp ett tält. Fats kanske förståeligt? Jag har ju trots allt inte satt upp ett tält (okej, sätt på när ett tält satts upp) sedan i typ trean.
Dessutom beöve rjag kängor mm, och det har jag inte! Låna? Någon?

Känne rmej ganska duktig, för fasty jag var helt kall och på ganska dåligt humör, bestämde jag mej för att övningsköra. Elle rjag bestämde det igår... men iaf! Jag körde i korsningar och rondeller för första gången! Och tom på värmdövägen!!! Ett ganska stort steg kan jag tala om :)
Och så har jag fått sponsring på vissa presenter ^^

Ska testa lägga upp bilder på i fredags igen snart....

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Oj jag hoppas verkligen att du inte blir sjuk nu =( och grattis till övningskörningen =) PussPuss!!!

    2008-09-09 | 22:49:17

Kommentera inlägget här: