Marjott

Prinsesstårte-cravings och koordinationsproblem

Kategori: 2008

Och så hände det igen. Jag försöker dansa och kunna alla rörelser, men det är NÅGOT fel på min hjärna så det går inte som jag tänkt mej. Milt sagt.

Igår var jag på step, och jag brukar tänka att det är ungefär en av de få saker som jag verkligen vekligen behärskar. Så jag blev lite sur när det första blocket (av tre) sket sig totalt. Verkligen totalt! har aldrig gått så urbota dåligt, möjligtvis bortsett från allra första gången jag provade på step. Men jag skyller på att jag inte kunde lära mej stegen pga att jag stod med ryggen mot henne då och var tvungen att vrida hela huvet. Ha! Dessutom så är dte inte kul då hela gymet kan kolla in då man står som ett fån och stirrar på de påv änster sida som faktiskt kunnat lära sig skiten. För ja, de kollar fakitskt in! Lite guldfisk känsla då hela jympa salen är inglasad.

Dessutom har jag nu i över en månbad haft grava prinsesstårtesug. Det kan artur intyga. Och Fanny och Patrik som var med på Hannas fest ^^



Karin, Morgan och Vilmer var här i söndags och vi gick på promenad ocj jag fick skjutsa barnvagnen :) Lite fick jag faktiskt anstränga mej för att inte vagnen skulle åka ner i diket. jag lagade mat (tomat och oregano köttbullar med potatis i ugn) och gjorde efterrätt som blev en smalkladdkaka. Jag var ytters tveksam till den, men den var faktiskt god! Så ahde jag glass, vanilgvisp och björnbär som jag plockat från trädgården. By the way har jag typ tjugo små sår från taggar på benen från de stats buskarna....

Kommentarer

  • Havrefraset säger:

    Gud vilken bra bild på dig & Vilmer! =)

    2008-09-17 | 20:51:34
  • Jenny säger:

    Söt!

    2008-09-18 | 15:29:59

Kommentera inlägget här: