Marjott

Två helger i en vecka

Kategori: 2008

Bara några minuter efter arr jag postat det förra inlägget tittade jag in på FC och där får jag veta att friluftsövernattningen är inställd! Liksom dagen innan vi åker! Lärarens familj var väldigt sjuk....
Fast för oss, iaf mej, var det jävligt skönt att få slippa frysa ihjäl mej. Tyvärr ska vi göra detta till våren ändå, fast med lite tur händer det något så att vi slipper det med.

Alltså, tack vare att vi slapp övernattningen är jag ledig idag! Och imorron är det stuidiedag, så två dagars skön och definitivt välförtjänt ledighet efter varandra.

Så vad har jag gjort idag? Jo, fikat super god chokladboll (muuuuuuuuuuuumms( och övningskört, pluggat och lagat mat. Dessutom passar vi en hund förtillfället. super söt!(försöke rlägga upp bilder, men min USB sladd eller dator är väldigt elak mot mej...)
 Såhär ser hunden ut. Bilden är dock hittad på google.


Patrik 1,5 var en väldigt söt film. Gillar mer och mer svenska filmr nu för tiden. Förut var det nästan så att jag int ville se en film bara för att den var svensk. haha, men de kan ju vara så dåliga...
Middagen hos Karin och Morgan var väldigt trevlig :) God mat, och god och ganska nyttig efterrätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: