Marjott

Wow, vem tog bort rasterna och sedan slog mej i huvudet?

Kategori: 2008

Wow, jag tycker jag och Lollo är riktigt duktiga. Jag upprepar: Riktigt duktiga. Igår satt vi på socilogilektionen och hela lunchen och bara arbetade med vår stipendiumansökan. Och vet ni vad? Vi lyckades! Nu säger jag inte att vi aknske lyckades så bra, men vi gjorde verkligen vårt bästa. Efter en dag utan någon som helst rast blev jag lite glad när jag upptäckte att läraren som hade min sista lektion var sjuk.
Värre var der att jag skulle trän halv sex. STep 2 till råga på allt, min varforit. Istället blev det skivstång en timme innan eftersom jag hade ungefär noll lust att stanna kvar i skolan eller stan och bara uggla. Speicellt som man var något trög i skallen.

Mina muskler visade sig ha försvunnit. Elle rkanske bara gett upp. Inte så att jag slutat träna och blivit svag. kanske var rast brist?
I varje fall förbannade jag varje sekund människan "tvinga" oss att lyfta de satans vikterna som bara blev tyngre och tyngre så att jag nästan ramlade omkull... Läskiga var att jag inte blev svettig. Bara väldigt trött.

Och sen började Idol:) Säaga vad man vill, men Idol är något jag faktist gillar. Heroes med som började timmen efter.

Idag hade vi som vanligt ingen riktig lunchrast, utan fick äta lite innan och under naturkunskapen. Min grupp hade labb, och vad fick vi göra? Dissikera lungor och så! Uäck!! Fast jag gjorde inget... Fast diskade skiten, vilket var minst lika äckligt! Kanske äcklig lukt som gjorde att det kändes som någon hade slagit mej i huvudet?

Imorron första lektion på valfri plats. Ska uttnytja tiden till att träna klockan tio.Då slipper jag träna på eftermiddagen och kan äta lunch ute och slippa stressa till Hannas fest! Arabiskt tema, men hoppas indiskt tema är typ samma sak. Med tanke på att jag har locketerat (tittat) på indiska bilder för att få lite inspiration till kläder.
Same shit.

(tur att jag tittar igenom mina inlägg ibland. Är lite osäker på om någon skulle kunna läsa ens lite av vad jag skrivit på grund av alla slarv fel som blir) Och meningsbyggnader. Men ähhhhhh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: