Marjott

Annandag jul

Kategori: 2010

Och vad har jag gjort idag förutom att putta på bilar? Efter bilskottandet åkte jag, mamma och pappa till Café fåtöljen. Ett mysigt ställe. Jag kände mej förklarligt nog ganska frusen, så jag tog en chaite och en fruktsallad. Har ätit ofantligt lite grönsaker och frukt under de senaste dagarna, så det passade bra!

   

Jag hade dessutom tagit mej på uppgiften att laga middag, så efter lunchandet var det bara att gå till Maxi och handla, sen hem och laga mat. Det blidde Tacos! Som sagt: skönt med lite grönsaker! Nyttigt samtidigt som det var riktigt gott! Vad jag älskar guacamole.
Jag hade tänkt ha en dag då jag gjorde iaf lite plugg. Men det blev lite snålt med den varan. Men en timme efter middagen hann jag trots allt med!

Nu blev också risgrynsgröten som jag gjort till mamma och Artur klar :) Den är tro det eller ej, riktigt god. Hemligheten kallas socker, smör och grädde.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: