Marjott

Bra skvaller

Kategori: 2010

Började dagen med en morgonpromenix och en stor portion av min älsklingsfrukost! Sen bar det av till fridhemsplan för att köra step. Kommer tyvärr bli lite snålt på step fronten just nu... Men just det! Det får mej att komma ihåg att min favvostep ledare kommer tillbaka nästa termin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA!!!!!!!!!!!!! Eller jag hörde rykten om det iaf.. någon sa det som hade sett det på fejjan. Om någon luras nu får den STRYK! Jag har gått och saknat fredagspasset nu i hela två gånger. Mer än tillräckligt (Två gånger för mycket för att vara exakt).

efter dagens steppass, mötte jag upp mamma för att luncha på ett sushiställe. Jag tog som vanligt min vanliga sashimi. Den är verkligen jättegod! Laxen och avokadon är absolut bäst. Mycket wasabi och mycket soja. Sen så handlade vi lite mat. Jag önskar att jag fick fem kronor för varje gång jag handlade mat. Då skulle jag vara miljonär snart. Iaf den här veckan är det enda jag har gjort fanimej att handla i livsmedelsbutiker. Och gissa vad jag ska göra imorron gott folk? Handla på maxi!

Och inte mycket bättre gör det att jag om en timme ska jobba på maxi ;)



Just nu lagas det matladå för ikväll: Tapasmix och tofu. Var ett bra tag sen jag åt det sist, så det passar bra nu. Fan, missar robinsonfinalen ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: