Marjott

Dan före dan före dopparedan!

Kategori: 2010

Bara två dagar kvar till julafton! Hel sjukt hur snabbt tiden springer iväg. Idag är jag ledig fram till fem då jag jobbar på de shoppinggalnas paradis: Maxi. Nu sitter jag och pluggar lite juridik. Det är typ minus hundra här inne, så jag har på värmefläkten och tänt värmeljus för att försöka få upp värmen. Plus at det är mysigt. Har slagit på lite jullåtar nu i pausen på pluggandet för att få lite extra stämning :)

Innan jobbet ska jag hinna med att baka kokoschokladgodis och nougatcrisp. Mums! Hm.. kanske en del slinker ner också?

Såg förresten på finalen av Ung & Bortskämd. Tur att Daniel vann av de som var kvar! Jag hade blivit rejält sur om någon av tjejerna vann. Lite roligt var det att jag såg Daniel vid slussen igår ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: